En bloggares dilemma...

I min föresats att minimera antalet webbplatser har jag nu fimpat ett par av mina temabloggar och jag testar nu vilken av mina personliga bloggar som ska få vara kvar. Förhoppningsvis kommer uppdateringsfrekvensen att bli jämnare och innehållet få lite bättre kvalitet på de som lever vidare.

Men ibland känns det tröstlöst att blogga., och särskilt när det saknas interaktioner. Det är som att tala för döva öron, eller i det här fallet skriva för blinda ögon.

Är det man skriver så himla ointressant och tråkigt att folk inte ens orkar reagera? Man ser att det finns besökare och man hoppas ju att de läser, men om man inte får någon reaktion så vet man ju inte vad man ska förbättra, förändra eller om man helt enkelt ska lägga ner.

I den här bloggen t.ex. har jag lagt till tre boxar där man kan klicka i olika val om vad man tycker om inläggen. Ett ynka musklick kan man väl vara värd, och jag skulle vara oändligt tacksam och glad även om det klickades hejvilt i hat-boxen…haha…

Så snälla hjälp mig att förstå om det som skrivs är kasst eller helt okej………okej?

Puss 💋